Onze diensten
Communicatie-onderzoek
Hoe scoort uw communicatie of reclame bij (potentiële) klanten? Wat is de impact van uw laatste communicatiecampagne? Met gericht marktonderzoek versterkt u uw bedrijfsstrategie.
Onze diensten omvatten:
- Meten van spontane en geholpen naambekendheid: We meten hoe goed uw merk herkend wordt, zowel spontaan als geholpen.
- Onderzoek bij de ontwikkeling van nieuwe logo's of merken: We helpen bij het ontwikkelen en testen van nieuwe logo's en merken.
- Pre- en post-test van campagnes: We testen uw campagnes voor en na de lancering via de communicatiekanalen van de eindgebruiker.
- Onderzoek naar uw imago en profilering: We onderzoeken hoe uw doelgroep(en) uw imago en profilering ervaren.
- Onderzoek naar de Brand Identity en Brand Equity: We analyseren de identiteit en waarde van uw merk.
- Positioneringsonderzoek: We benchmarken uw merk ten opzichte van andere spelers, met focus op 'Points of Difference' en 'Points of Parity'.
- In kaart brengen van trends en marktevoluties: We identificeren trends en evoluties in uw sector.
- Koopstromenonderzoek: We onderzoeken koopstromen in relatie tot reclameacties in bepaalde regio's.